сряда, 9 юни 2010 г.

И Светът става Цар Футбол


Ехо,тук съм,кво се правите! В момента чета Библията.Интeресно четиво. Кара ме да се замисля, което отдавна не ми се беше случвало. "Замислих се например, че ако на Страшния съд се появят български АДВОКАТИ , процесът ще се закучи.Продължавам да чета Библията и продължавам да се замислям. Сега се чудя дали решенията на Страшния съд могат да бъдат обжалвани в Страшния апелативен съд".Чета, псувам, пак чета и усещам, че ми е едно потно такова. Представям си как влизам в казармата и как ония ще надуят нечий гъз с компресор. Обзема ме яростно безсилие. Забърсвам мазно чело, и се опитвам да реша задачата за броя компресористи необходими за надуването на всички тези футболни топки " Adidas Jabulani" на Световното първенство в ЮАР.




Неминуемо се сещам и за нея.Как се гримира чисто гола. Как невинно разтваря бедра. Как се гали. Как се гали в междуградски автобус. Как ми изневерява с някой друг ,разкрачена, потна и стенеща върху клавишите на някой роял. В момента искам три неща: Първо - един чийзбъргър, второ - няколко "Гинес" - а, и накрая - един LED монитор. Пропуснах диванчето. Дами и господа, Светът става Цар Футбол. Ще видите, че ако шефът ви е мъж, всички ще си тръгват от работа по-рано. Ако вие сте шефът – за Бога, имайте милост!



10 коментара:

Nostromo каза...

Хахаха, "... за бога имайте милост!". :D

Точно така, Вал, някой трябваше да го изкрещи това. Ама не разбрах Бербатов какво прави тука с известната си и многократно репликираната из разните му "разбирателски" форуми снимка. А на следващата - топка ли се изражда или какво, че от тея адидаски кой ли не пропищя... :)

Valkocompany каза...

Топките наистина не са качествени.
Горе,на линка " Adidas Jabulani" ясно се вижда че най - добрата топка е от Световното във ФРГ през 1974 год.

Kal4o каза...

Хахаха! Евалата, Val :D
Наскоро открих, че лекарите имат по-ясна представа от адвокатите и другите юристчета-лекарите знаят, че умираш и това е, малко прах и тревичка, докато юристите все си мислят, че ще обжалват "смъртната присъда" до безконечност и ще я отменят :D

Kal4o каза...

Val, хареса ли ти "Далечният мост"?

Valkocompany каза...

Перфектен филм на Атънбъро.Сцените с парашутния десант бяха заснети уникално за 1977 год.Но ти изпускаш един друг култов филм - "Битката за Неретва".

Kal4o каза...

Не го бях чувал. Ще го потърся :)

Unknown каза...

Вал,

Ако на страшния съд има българин, то той ще е Дянков :))

Omnia каза...

Това за Библията ми навя следната представа- ти, в ролята на благороден сатана й правиш преглед... / нямам за цел да те обидя, но не те охарактеризирам като смирен... :)))/

september-silvia каза...

Вал,да ни е честито световното по футбол,кой е твоя фаворит,аз залагам на Бразилия и Аржентина,но и европейските отбори не са за подценяване,ще има изненади,не знам Южна Корея какво ще поднесе,иначе искам СЪРБИЯ ДА СЕ ПРЕДСТАВИ ДОСТОЙНО:)))клипчето е много готино:)))

Valkocompany каза...

Аз винаги съм имал един фаворит и той се нарича - ГЕРМАНИЯ :)
А повече от ясно е ,че Аржентина ще бъде световен шампион :)