понеделник, 31 август 2009 г.

Поза 69


Седя си на стола, то даже не е седене - в поза 69 съм ама без 9. Отварям си пощата - имал съм бил 4 нови писма. Ми хубаво, обичат ме хората, пишат. Да ама аз виждам само 2 писма. Ясно. Толкова ми се ебе, че 2 не виждам! Но в оня дъжд, не можеш да прехвръкнеш до Лъвовия мост, туко виж някой лъв се раздвижил да се скрие от "из ведрото" и те хапнал между другото. Пък съм чувал, че в тежки метеорологични условия не летят пеперуди. Метереологични....при мене са направо урологични! Няма проблеми, както казваха в казармата " И сам, воинът е войн". Точно там е драмата,отпадаш от всички десетични пози. Така де тъпо е да си винаги в първата девятка.Но божествената промисъл никога не спи! Освен, когато дреме. Пише ми по ICQ някакво момиче. "Познаваме ли се?". Аха, аз в Радомир не съм стъпвал. Искам ли да правя секс? Няма проблеми, бейби, с моите размери, съм в състояние да водя дистанционна война в продължение на , ъъ о абе айде да го закръглим на час...От дума на дума, разбирам, че или момичето го е закъсало повече от мене или има и виртуални куртизантки. Диалогът придобива друг смисъл:- Здравей, Палавнико! Хайде да се позабавляваме.- Каква е дефиницията ти за забава? Нещо забавно или нещо бавно.- Хайде, чукай ме!- Да не ти счупя нещо, че от киселото мляко имам много здрави кости.- Започвам да се събличам бавно. Тялото ми е гъвкаво и стегнато, всеки ден тренирам. Оглеждаш ме с нескрита възхита.- Ама такова, май камерата не ти работи, нищо не виждам.- Прокарваш влажните си ръце, по бодито ми, започваш да го сваляш. Възбудата ни се покачва. - Чакай, че галих бездомно куче, отивам да си измия ръцете.....3 мин. по-късно- Добре вече събличаш бодито ми. Материята ти открива постепенно нежната ми кожа. Хвърляш блузата настрани, възхитен от съдържанието на сутиена.- Май скъсах едно от копчетата на бодито. Ще го зашия! Или ще ти купя ново, видях подобно на Битака за 1.50....- Прилепил си плътно ръцете си към втърдените ми гърди. Махаш сутиена ми необуздано...- Шит! Ластикът се къса и те удря право в корема. Леле от това ще ти остане синка, поне месец......- Съсредоточи се! Аз ще действам. Гърдите ми те привличат неимоверно. Приближавам ги към устните ти...- Ходила си цял ден по улицата в търсене на клиенти и сега си прашна. Имам сенна хрема и започвам да кихам. Опа, май цялата си в лиги и сополи......- Избърсвам се с хавлия в банята. Там съм съблякла и полата. Оставам по прашки. Заставам на 3 метра от тебе предизвикателна. Позволявам ти да ми се наслаждаваш.- Извинявай можеш ли да мръднеш малко вдясно, че дават Сънчо в момента.- Токът спира. Вече не ме виждаш но чуваш как гърдите ми се повдигат при дишането. Дочуваш как свалям прашките си. Сега съм чисто гола за тебе.- Страх ме е от тъмното. Веднъж ни ограбиха на тъмно. По дяволите! Някой ме докосва. Извивам му ръката.- Измъквам се от хватката ти. Явно си от непослушните, ще има наказания. Сядам върху теб. Завързвам те със собствените ти дрехи за леглото. Сега ще правиш каквото ти кажа!- О готино е мацка да седи върху тебе. - Не ти е станало!- Съжалявам...- Направи нещо!- Ъ развържи ме и светни да видим тази работа.... Ъ Хюстън имаме проблем. Нещо ме смущава.- Какво?- Лицето ти.- Тогава не го гледай....- Ок. Да продължаваме.- Вече си твърд като скала. Проникваш в мене като руски плуг в орния Сибир.- Ама в Сибир температурите не позволяват земеделието.......- Възбудата ни расте всяка минута....- Ох много ми е горещо. Нещо и кожата ти пари. Взимам чашата вода,в която са протезите ми. Изваждам ги и я плискам в теб. - Скапаняк, защо не си го начукаш.....- Ти си лаборантка в Химическия. Подредила си хиляди колби в стаята. Една от тях е пълна с натрий. Капка вода прелита през гърлото на епруветката и я възпламенява. Прането ти започва да гори.- Ненормален шибаняк, да ти го начукам...- Пожарът се разраства за секунди, като по филмите! Май е време да се изнасям, че плъзна към горните етажи.....ICQ на мадамата изключва. Баси, а беше тръгнало толкова добре...Може би огънят е прегорил LAN кабела й..

Няма коментари: