понеделник, 31 август 2009 г.

Мъжки лъжи



Има разни неща, които българският мъж хич и не признава, че прави. Повечето са някакъв странен микс от оставена посттоталитарна простащина, смесена с изискванията на новите модерни схващания за живот, с които балканското ни расло-недорасло общество се опитва да влезе в крак.

1. Лъжи за заплата

И по двата начина. Сигурно го правят от суеверие. Като тресне няколко ракии, българският мачо ще се скъса да обяснява каква голяма заплата взима (особено ако е пред подходяща пищяща и погълнала половин бъчонка водка, ракия или някакъв друг алкохол аудитория). То не би пари, не би чудо. Другият вариант: Хитреци. “Ми взимам неква заплатка, брато (или “копеле”, “пич”, “батка” и др.), ама не стига, да еба. Нали знаеш”. Знам аз. В същия момент тоя дето не му стига заплата си купува DVD, кола и техники без кредит. Естествено, спестил си е от закуски и тук-таме - от обяди. Лицемери.

2. Епилиране, скубене на вежди, анус, ташаци и т.н.

“Тези гейове мръсни, как са се избръснали (ударението е на предпоследната сричка).” В същия момент “истинския мъж” се драпа по “пакета” защото го сърбят прокаралите косъмчета след кола-маската. Знаем как вече всички се бръснат и скубят. От веждите до ануса.
Това с космите било символ на “метро мъжа” - новото понятие за съвременния обезкосмен, епилиран и покрит с всякаква козметика поддържан мъж. Лошо няма. Но на българска почва “метро мъжът” е като някаква карикатура – обръснал се, епилирал се, но още се пита дали с кожуха косми не му е било по-добре и дали не си е махнал гордостта за тоя дето духа.

3. Ходене на солариум

Вече адски много мъже ходят на солариум. Ако ги питаш откъде им е шоколадовият тен обаче, ще изсипят един тон лъжи от сорта на “басейн, вила, естествен тен, ами глупости” и т.н. Да бе, басейн през февруари.

4.Не се смея на шегите на шефа

Всеки си хили на шегите на шефа. Може и да са хубави, но се хилиш по принцип, защото ти е шеф, дори и да са толкова тъпи, че се чудиш дали горкият не развива Алцхаймер или жена му не го налага с тупалка в дясното предсърдие. Пред приятели обаче мачото развива какви ли не сценарии. “Тоя моя тъп шеф какви глупости наговори и аз не се изхилих, щото ми писна и показах характер. Аз съм важен за фирмата.” Тука вече женското обкръжение пърха с мигли и се овлажнява групово. Характер имал, пръдльо.
Ще се хилиш с шефа си до припадък, та ако ще и да те рита в далака, защото зависиш от него. Това е положението.

5. Най-добрият шофьор. Най-дълго клатене. Най-много жени .Секс като за световно.

Това са си диагнози. Аз карам най-добре, еба по 2 часа и 19 минути и праснах четири яки пички накуп. Като легендите на онзи морски кичар от BigBrother. То бива истории, ама като българските няма. Коли и жени – болна тема. А пък ако отворим уста за това колко пъти не му е ставало, тогава става тежко. Добре, че са жените да ни търпят глупостите. Даже ги намират за сладки. До поредното секс-каране, де.

6. Размерът

Аман с тоя размер. Аз съм виждал само двама българи с големи пишки. Две големи пишки от 40 мъже. Ега си. Стига вече с тоя размер. Направете банкова сметка и поне потренирайте с езика, така се компенсира. И да не се компенсира, голям праз.

7. Аз съм най-хетеросексуалният пич на света

Да бе. Аз съм Мерилин Монро. Точно тези, дето само разправят как не са педали и как не-знам-си-кво, имат задници, през които могат да влязат Голямата и Малката мечка в комплект с Винету и Спайдърмен. Но когато афишираш нещо прекалено много, значи нещо не е в ред. Далече съм от мисълта, че всеки мъж е готов да преспи с друг. Едно проучване в САЩ показа, че 80% от мъжете са си пробвали спермата. Забранени неща няма. Има само преекспонирани глупости.

8. Аз мразя да пазарувам

Да бе, да. Мъж в магазин за дрехи или в супермаркет е като пусната на свобода затворничка след 20-годишна присъда. Яко пазар. Яко претенции. Повечето мъже са много по-наясно къде има последна колекция парцали, кой е хитът в парфюмерията и разни такива. Плюс това вече пазаруват супер на сметка, с часове. Буквално.

9. Не гледам сапунки и лигави сериали

Един приятел изпосвали всички безумни сериали от сорта на “Ориндж каунти”, “Angels in America” и какво ли още не. Друг пък зяпа “Дързост и красота” (това вече си е падение). Аз пък гледам “Сексът и града” и “Али Макбийл” и още някакви. Е без латино мега драми от сорта на “Изпепелена любов” и “Морната робиня” и т.н., след които може прескпойно да се се самоубиеш. Факт е, че гледат. Гледат яката. Даже и мачове пропускат. Мисля, че си заслужава да гледам как Саманта изчуква поредица тъпаци като носни кърпи. Поне имам его да го преживея.

А аз наистина бих желал да те поканя на гости.
Виж как.

Няма коментари: