понеделник, 31 август 2009 г.

Голямото разхвърляне


"На улицата до голямото пристанище
танцуваха внезапните момичета
и въздуха извайваше бедрата им.
Мъжете се отпускаха по стълбите
и уморено тъмните им мускули
се притискаха в трептящите им хълбоци."




Стопли се, ааа?Голотата е новата бляскава дреха.Дойде времето на Голямото разхвърляне, край на дискретността.Колкото по-разголен, толкова по-добре.Голямото събличане няма нищо общо с Голямото зимно плюскане.То хубавото плюскане и пиене,в настъпилото повсеместно разсъбличане показва бягство от перфектната фигура.



Тогава идва времето на Голямото премълчаване. Известно е ,че сексът е най-доброто средство за отслабване и без съмнение най-приятното.Мозъкът ми проумява този факт и веднага изпраща тръпка, която бързо преминава през гръбначния ми стълб.Защото той си знае своя номер, наречен Голямото чукане - вътре-вън, бам-бам. .И още веднъж. И още веднъж. Изведнъж усещам страшен глад.Щръкналите розови зърна ме привличат като магнит и аз бавно налапвам едното....чувствам най сладкия вкус,който бях усещал през живота си и...си спомних!...Спомних си че съм бебе....Че съм много гладно и...че трябва да се насуча добре.По тялото ми плъзва пот,жегата е адска.То очаква деня на Голямото Цамбурване.



И тук идва Голямото разочарование.Ако плажовете ни бяха наред,нямаше да гълтам плаващи презервативи и фекалии.Имам план.Очевидно е, че Голямото нощно къпане няма да се състои в милата ми Родина.Готов съм за Голямото измъкване.Ница вече започва да ми харесва. Ница е почти зад ъгъла. Ница е халюцинация.Вече май трябва да започвам да се притеснявам!!!Всъщност все ми е тая.Ваканциите са отживелица.Стоенето в къщи е новото излизане навън.



А Голямото разхвърляне -ТУК

Няма коментари: