понеделник, 31 август 2009 г.

Eсенно зимен ъпгрейд


ОПИСАНИЕ НА ПРОФИЛ

ВНИМАНИЕ - ЗЛО КУЧЕ 
Тук е гараж.
Не паркирай.
Паякът дебне.
А аз го викам.



ЗА ЛЕЧЕНИЕТО НА ЗЛИЯ ПЕС 

По-силно го разклати! И отпуши!
По-силно го удари! Не го жали! 
Шибни го пак! Напляскай го добре!

ЗА ЧАТ КЛИЕНТКИТЕ 

Защо оставям ръката ми да се поти във вашата? Защо коленете ви пробуждат у мен желание да измислям преходни глаголи? Всъщност колко е часът? И как ви е името ? Би ли могла да ми кажеш къде се намираме сега? Какви са дражетата, които смучем?



ПОСЛЕДНАТА ДУМА НА ПРОФИЛА

Докога ще те ограмотявам безплатно!? Това трябва да се промени. Затова, моля, идвай всяка сутрин преди 10 у нас, за да пием по кафе.. и кво стана сега, а .. почват гадните сезони.. студени..не обичам да ми е студено не обичам и да нося катове дрехи.. колкото по малко.. толкова по- гот.. ...малко става досадно, защото като е студено, трябва някой да ме топли в леглото, и така, може да се каже, че все още обожавам тортата с бисквитки...особено в 3ч през нощта..


А аз ще внимавам по кого лазя!

Инспирирано от Фредерик Бегбеде 



Няма коментари: