понеделник, 31 август 2009 г.

Скъсаната връзка


Ако можех, скъпа, да се логна 
някак си в акаунта нов, 
двеста мейла щях да ти изпратя 
и атачмънт с моята любов. 

Ако можех, скъпа, да конектна 
мойто старо четири-осем-шест... 
Но е петък... Връзката се скапа... 
Тъжен ще играя "Тетрис" днес... 

Ако можех да те видя дигитално 
и разходя в твоя source код, 
да те зипна, гифна или тифна - 
да те имам, в случай че "Abort"... 

Но там някъде, в хралупата на нета 
гледа през катодната тръба 
хакер, който къса ми конекта 
и си казва: "Мда... съдба, съдба...

Прости ми, че така съм те измъчвал,
дордето аз - същински каубой -
в салони, барове, бистра и кръчми
се лашках от запой към нов запой.

Прости ми за това, че нямах воля
да кажа "Стоп!" на всяко питие,
че моят махмурлук жестоко, болно
е разрушавал твойто битие.

Прости ми, че се гмурках най-щастливо
в коктейлите от водка, биричка и джин,
а пък след туй за глътчица загивах,
дордето си загивала всъщност ти.

Така ли изглеждаш ?????? Сигурна ли си ??????????

Бързо кликай тук 


Diesel's SFW XXX Party Clip - Watch more Free Videos




Няма коментари: