понеделник, 31 август 2009 г.

Seriously Playful - ЧНГ

Как да се ориентираш в новогодишното празненство:

1. Ако в 23:55 на 31 декември гледаш обръщението на Президента и виждаш двама, които четат то значи празненството ти върви по план. 
2. Ако виждаш Президента наполовина, то значи някой ти е седнал на главата, но празненството върви по план. 
3. Ако президентите са повече от три, то значи си се поувлякъл. 
4. Ако Президентът е над теб - стани от пода. 
5. Ако Президентът буботи смешно, значи тревата ти е добра. 
6. Ако Президентът се обръща лично към теб и ти подава ръка през телевизора, то втората и третата "бухалка" трева са били излишни. 
7. Ако не чуваш и не виждаш Президента, то значи някой е разбил телевизора. 
8. Ако виждаш Президента в пламъци - това е отражението на вашата новогодишна елха. Изгаси я и повече не купувай китайски гирлянди. 
9. Ако Президентът е един, и ти разбираш за какво говори той, то значи на теб ти е много, ама много скучно, но помни: всичко е поправимо!



И преди да разпусна колана и отпуснатия ми мозък да хване целулит, то е време да направя моя малък подарък към теб
.

И стига с тези чували. Не е най - удачния вариант за лустросана опаковка. Знаеш го.

Затова бързо кликай тук, че мен ме мързи.

PS 
Pазбра ли??? Говори се, че новата кола АSTON MARTIN ONE - 77 ще струва 1,2 млн. паунда, дееба и финансовата криза дееба.Аз съм в режим на изчакване, докато не я пуснат на 200 лв.








Няма коментари: