сряда, 24 февруари 2010 г.

Носталгия - Последната оргия на Третия райх


"L'Ultima orgia del III Reich"(1977) известен повече като "Caligula Reincarnated as Hitler" е от онази вълна "еротични нацистки филми" правени в Италия през 70-те години на миналия век, които следват култовите традиции на "Нощен портиер"(1974),реж.Лилиана Кавани и "Салонът на Кити"(1976),реж. Тинто Брас.Смятан за класика в жанра, режисьора Чезаре Каневари с шокиращо изображение на страданието ни показва една небивала бруталност.






Лиз Коен е специален затворник в женски лагер за евреи. Лагерът работи като публичен дом,в който се забавляват немски офицери и войници. Лагерът се управлява с железен юмрук от комендант Щаркер и неговата любимка Алма. Щаркер остава разочарован, когато Лиз показва, че няма страх от него.Садистични мъчения, БДСМ, сексуално насилие, канибализъм, демонстрира психичнонеустойчия комендант на лагера. Но Лиз отказва да се прекърши, и тя ще направи всичко възможно, за да оцелее ... и да подготви своя кървав реванш.


За сваляне на филма натиснете ТУК

5 коментара:

Le_Grand_Elf каза...

!!!

Много

!!!

Анонимен каза...

O boy, o boy, o boy!!!!

Fan-fucking-tastic!!!

september-silvia каза...

Много гадно и нечовешко наистина,направо ужасяващо,извън всякъкви представи,сторено от човеци,добре ,че не сме живели по времето на нацизма.ужас,ужас...

emilia каза...

eгати блога! някой път ще го разгледам малко по-обстойно, когато мъжът ми не е вкъщи :) чувствай се добре дошъл при мен и коментирай каквото си искаш. И съм любопитна как стигна до моя блог
Чао, ще те чакам при мен да ми кажеш.
И напиши един пост за филмите на Тинто Брас, после ще коментирам колекцията на мъжа ми, аз не съм гледала нито един

Ondine каза...

Честита Баба Марта! :)С пожелание за много здраве и усмивки!