събота, 8 май 2010 г.

Humour



































































5 коментара:

frog'n'roll каза...

Оф, прекалено брутално ми идва... :(

angie каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
angie каза...

един виц от снощи, и той черен такъв

отишла една мутра на кръчма, поръчал си питие, огледал се насам-натам и едно момиче му харесало, ама много му хванало окото,
обаче не щеш ли ти беда момичето било с приятелка, ей, как сега да я заговоря, мислил той, да беше сама - лесно, аз кви неща знам да заговоря сама жена, ама тя с приятелка,
мислил, мислил, поръчвал си питиета едно, две, три, пак мислил, по едно време, скочил, ударил се по главата и изревал "ей, как можах да не се сетя досега", после се усмихнал доволно, хвърлил сто кинта на бармана да се почерпи и с издути бицепси се приближил към момичето, което продължавало да разговаря с приятелката си. мутрата ги попогледнал, усмихнал се, извадил пищова, прицелил се и гръмнал приятелката, след това се поизкашлял, пооправил си перчема и изръмжал с най-гальовния си тембър:
- нещо сме самотни тази вечер, а?

Omnia каза...

Хахахахахахаах, някои от снимките доста ми харесаха/ особено за дългите филми/, всъщност май само жената с огромната гърда не ми допадна, но другите ме разсмяха- чудесен подбор! Смееш се и се чудиш, за смях ли са, за рев ли някои / визирам снимката с хероина и дечицата/...

lammoth каза...

снимката с пикаещата мадама кърти, много е забавна