понеделник, 31 август 2009 г.

Воайорът


Аз съм воайор. Аз не съм сексуален маестро или вибриращо хилти. Моят свят е пълен с картини - в моя свят има взаимни женски мастурбации, непрекъснато пийпшоу , кабелни сеанси на групов секс с насилие и изпразвания в лицето,стаи за изтезания с кон с гривни,скрипци,белезници и вериги,нагайки,бичове и изкуствени фалоси окачени по стените.Има реклами за гелове за баня, в които манекенки покриват с пяна гърдите си и галят телата си, има далекоглед с който следя съседите отсреща.
Как я докарах дотук?Защото съм едно дебело нищожество,грозен,зле облечен,с бичи врат.Аз съм един нещастен бедняк и следователно беден нещастник.Безполезен и досаден.
Когато не съм воайор,се превръщам в подслушвач. Оценявам по достойнство стенанията,заслушвам се в скърцането на леглото и затварям очи, за да стана отново воайор. Моят полов орган са очите - ако знаете колко топмодели съм изчукал с очи. Всъщност аз съм визуален маниак - наблюдавам човешките същества. Страх ме е да заговарям непознати момичета от стеснителност, но също и от скука. Играта на свалка е толкова предвидима.
Аз съм воайор във всяко отношение. Воайор на облаците, воайор на луната и звездите,воайор на слънцето, воайор на пътниците,воайор на минувачките, сервитьорките и продавачките,воайор на незрящите.Воайор на воайорите.Само при жена си не съм воайор. Когато се прибирам у дома и съм с нея си отмъщавам.Тогава съм сляп.
Всичко което искам сега е един коктейл от ром,амарето,сок от ананас,нар и портокал.Всъщност защо си говорим с почти допрени лица?Как е възможно устните ви да са толкова красиви и червени?Имаш ли нещо против да си свалиш пуловера?
Би ли била така добра да продължиш да ме целуваш?



Няма коментари: