понеделник, 31 август 2009 г.

Лятна свалка


В морния пек, след час път с личната си баракуда ухаеща на
бензинови изпарения и задръстен климатик се добрах до плувната
база СПАРТАК.
Парещото слънце ме смазваше и аз усещах неопределен глад на
тялото си да се гмурне в ухаещия на урина и меден сулфат басейн.
Нещо ме спря, бях забравил да взема чадър и шезлонг.
Мръсният циганин на входа беше заспал и след кратък миг в който
му извиках той успя да отвори око. Платих и с аксесоарите в ръка
периферното ми зрение те прободе .

Стоях отпусната на стария пластмасов шезлонг с неопределен цвят
и саморъчно издялан надпис С+М=ВНЛ /сигурно от смуглия млад
циганин, които ти е взел парите/ , с поглед следящ капките мръсна
вода как се просмукват в тялото ми...докато не видях сянката ти как
минава покрай мен и връща в главата ми мислите...аз се взрях в
теб...погледите ни се сляха ....не ми трябваха думи, за да разбера,
че ти ще си човека с когото ще свързвам това място, този басейн с
мръсна воняща вода, този шезлонг загубил отдавна цвета
си...вървеше уверено, тялото ти имаше стойка на завоевател
...първата мисъл, която успях да уловя бе, че ти ще водиш играта и
ще владееш положeнието.

Но не би .
Стоях като замаян и те гледах. Езикът ми блокира. Не знаех какво
да кажа и мозъкът трескаво търсеше правилните думички ,а те не
идваха .Та това ли бях аз .Нее, не може да бъде -човекът с многото
лица да се предаде така безславно .Хвърлих избелелия шезлонг на
5 метра от твоя и тръгнах към бара .Имах време, наистина имах
време да подредя кръговрата от мисли който бушуваше в мозъка ми
Един Амстел, моля. - барманът като магьосник плъзна влажната
бутилка по хлъзгавият плот и след миг тя беше в ръката ми .Отпих и
с периферията на окото си отново те фиксирах .А ти................

Гледах как студената течност се допира първо до устните ти,
усетих я върху езика ти и после как се разлива надолу по тялото
ти...устата ми се напълни със слюнка, езика ми нежно облиза
устните ми... несъзнателно пръстите на лявата ми ръка започнаха
да галят корема ми, като че ли ти отпиваше от бирата , а аз я
преглъщах.

Изтощен от августовската мараня и облегнат на дъсчения плот аз
те наблюдавах. Следващата глътка от хладната кехлибарена
течност разсече безпътицата в мислите ми . Човекът с многото
лица ,мачото който преминаваше от роля в роля в собствения си
живот придоби увереност. И аз познах себе си. Съвсем небрежно
ти махнах с ръка .В премрежения поглед от стичащите се по лицето
ми капки пот виждах силуета ти, идващ към мен в цялото си
великолепие . Постепенно усетих как кръвта нахлу в слепоочията
ми. На миг разстояние от теб аз промълвих
Искаш ли да седнеш до мен ?

Стоях пред теб, а като че ли погледа ми мина през твоите очи и
полетя към далечината...седнах мълчаливо до теб...не очаквах да
ми задаваш въпроси, не очаквах да ме черпиш с питие...просто като
че ли седнах в пространството ти и останах в безтегловност,
усещайки те толкова близо и същевременно толкова далече от мен..

След близо час разговор за нещата от живота и подробностите от
пейзажа в който ледовете се стопиха, аз реших че трябва да отида
до душа. Наистина не ми се топеше в тази смрадлива гмеж .
Вървейки по остарелия каменен зид напукан от слънцето ,аз се
замислих дали в багажника на стария ми Мини Купър - модел 68 в
последно време съм оставял лубрикант и кондоми .Но парещия
зной и случайната среща с теб бързо отвя тази моя мисъл.
Пръските вода нежно галеха атлетичното ми тяло и аз отново се
наслаждавах на фееричното ти тяло . Без да махам с ръка ти
отново тръгна към мен .

В кабината, ти пристъпи към мене под струите на душа. Притегли
лицето ми към своето и започна да ме целуваш. Хареса ми. Ръцете
ти се плъзнаха по гърба ми към дупето. Езикът ти се заигра със
зърната на гърдите ми. Усетих как натрупаното нечовешко
напрежение се изпарява за миг. Заля ме горещата и сластна вълна
на освободеност и желание за секс. Започнах да свличам
подгизналия ти боксер. Ти посегна към слабините ми и пръстите ти
нежно замилваха клитора ми. Коленичих и засмуках коравия ти
фалос. Горещата твърдост в устата ми и щедрите хладни струи на
душа, стичащи се върху мене направо ме побъркваха. Ти
внимателно придърпа тялото ми нагоре и на свой ред коленичи
между краката ми. Усетих как клиторът ми набъбва в устата ти.
Притиснах главата му към пусето си. В този момент ръката ти си
проправи път между стегнатите бузи на дупето ми и пръстът ти леко
проникна в ануса ми. Оргазмът последва моментално. Доплака ми
се от кеф. Когато конвулсиите ми стихнаха, ти ме целуна и ме
поведе нанякъде. Скоро стоях на четири крака във Мини
Купъра.Влажната ми от оргазма розичка с радост прие твърдия си
гостенин. Започвах да усещам прилива на поредния оргазъм, когато
ти внезапно спря и започна да ме разпитваш.
-Кога си родена?
-През 1984 година
- През коя година Десито започва да учи право в Софийския
университет?
-През 1984 година
До този момент абсолютно машинално отговарях на въпросите ти,
без да осъзнавам абсурдната и комична ситуация. Последният
въпрос обаче ме закопа. Прихнах да се хиля... - Точният отговор е
през тази година. Думите ти ме изпълниха с някакво ведро усещане,
че наистина ще бъда приета. Усетих желанието на утробата си за
още секс. Подхванах все още твърдия ти член и го наместих на
подходящото място. Последва най-якото шибане в живота ми.Ти ме
подхвана за раменете и ме заклати като за последно. Оргазмът ме
залюля в лудите си вълни и ме “изплю на брега” , едва когато бях
напълно изцедена. Отворих очи и видях как дулото на патлака ти
бълва на мощни тласъци върху лицето ми... ...Когато два дни
по-късно пишех темата си по история, тази гледка на няколко пъти
изплуваше в съзнанието ми, напук на многото дати и имена, с които
бях наблъскала паметта си.

Вал и Мила
Image Hosting by Picoodle.com

Няма коментари: