понеделник, 31 август 2009 г.

ЧАТ ВИБРАЦИЯ


Сезонът на дините и кърската любов настъпваше.И Той бързаше.Да се гмурне в необятното блато на разгоненени газели,палави стрелци-хулигани и смешни комплексари наречено ЧАТ.Френетичният вой на Азис и неговото актуално Gimme Лед звучащ от Winamp -а бързо го вкара в орбитата на клоаката на мрежата .Той търсеше нея.Тя отдавна бе там.Може би от месеци.Като опитен каубой-следотърсач бързо я откри.

Той:Хеейй.
Тя: Да, здравей, аз съм Лизи и съм готова да станем много близки.
Той: Здравей, Лизи. Ами... как си облечена?
Тя: С червена копринена блузка и къса пола, с високи токове. Всеки ден ходя на фитнес, тялото ми е стегнато и съвършено.
Той: Висок съм 1.90 и тежа 85 килограма. Нося очила и съм обут в анцунг, купих си го оня ден от магазина на Найки. По потник съм, просто жегата ме смазва , а и климатика се скапа.
Тя: О, как те искам! Желаеш ли да ме чукаш?
Той: О\\\'кей.Спалня постлана със сатенени чаршафи.....ароматни свещи по ъглите на стаята....бутилка със шампанско се подава от кофа с лед.....вратата се отваря и ти влизаш, обгърната с халат от рамената надолу, на която се отразява добре епилирани бедра. Кожата е все още мокра, ароматна...по набъбналите зърна около гърдите има вода... Отварям бутилката със шампанско и вместо да разлея по чашите те заливам цялата .Ти как би реагирала на това?
Тя:Влизам в стаята,аромата на парфюма ти се смесва с този на свещите и моят-на току-що изкъпана,влажна и топла кожа.Усмихвам се на страстта,която си вложил,за да е уютно,но погледът ми е вперен в теб.Държиш шампанското в ръцете си и виждам как с палави пламъчета припламват очите ти.Вече знам,че чашите са излишни,но те оставям да поднесеш изненадата си.Студените пръски парват кожата ми и оставят следи като целувки.Потъвам в насладата на усещанията които се преплитат.
Той:Представи си ,че ръката ми нежно обхваща твоя тънък глезен ,после внезапно тръгва нагоре , а влажния ми език ненаситно почва да ближе върха на лачената ти обувка.Ти как би реагирала на това ?
Тя:Знам колко обичаш червените ми лачени обувки. Стъпила на високият им ток ти приличам на елитна проститутка, а това страшно те възбужда.Ръцете ти се плъзгат по глезените ми, нагоре по гладките ми бедра за да се спрат на дупето ми.Толкова обичаш да го галиш и мачкаш..Езикът ти следва ръцете ти и оставя влажни следи по краката ми.Аз стена и съм толкова възбудена, че ми е трудно да стоя права.Розичката ми е набъбнала и мъзгата ми се стича по бедрото.Прекрасният ти пенис е щръкнал и твърд,но ти не искаш да ми го вкараш, не още. Искаш да ме накажеш, да ме накараш да се моля, да бъда твоя покорна робиня.Да господарю мой,коленича пред теб и поемам бялата ти змия в устата си. Толкова съм гладна за него.Обожавам да го ближа като ескимо, да ми го вкарваш до сливиците и да се надявам, че ще ми позволиш да изпия сладкия му сок до последната капка.
Той:От дивата и прекомерна възбуда и от горещия восък на запалената свещ който посипах върху твоя вибриращ корем ме обхваща луд бяс и аз те карам да виеш като разгонена кучка. Ще го направиш ли?
Тя:Заповедите на моя господар са закон за мен, та аз вече вия от бясното желание което ме е обзело.Червеният восък пари, но нищо не може да се сравни с огъня, който ме изгаря от вътре. Ти най после се смиляваш над мен и вкарваш огромният си пенис.Обичаш ме толкова влажна, това ти доказва власта над мен.Въртиш ме като кукла в ръцете си,няма поза, която да не изпробва, набиваш яростно вътре в мен, като че ли искаш целият да се побереш в утробата ми.
Той:В този момент ти усещаш присъствието на любимия си зад гърба си, който чете нашите съобщения.Какво ще стане след това.................. ???
Тя:Ами смях,сълзи и малко привкус на гузна съвест.

Вечерта Тя се прибра усмихната.Беше го усетила.След поредната порция скандали и изясняване на недоразуменията нещата като , че ли се успокоиха. Последва лятна почивка в Слънчев бряг. След това по нейно желание - екскурзия в Малта .А аз също тръгнах на море. Когато се прибирах -разводът беше почукал на тяхната врата. Пак по нейно желание. А физическа изневяра между тях нямаше .

Вал

Няма коментари: