понеделник, 31 август 2009 г.

Желания ( женски род)


Искам отново да се почувствам все едно ми е за първи път. Бавно. Чувствено.Разгледай ме. Както си лежа. Без да ме докосваш. Гали ме само с поглед.Докато стигна до ръба и съм готова да се хвърля върху теб.Рисувай около устните ми. Проследи със сухи целувки челото, клепачите, скулите ми. Захапи леко брадичката ми. И ъгълчето на устната.Обожавам да те усещам върху мен. Тежестта ти, ароматът. Да гледам в очите ти, докато пръстите ти бавно се спускат по мен и медокосваш само с връхчетата им.Проследяваш пръстите с устни. Бавно, сякаш изобщо не се движиш. Знаеш къде искам да ме целунеш. Избягваш тези местенца. А какво ли не бих дала да усетя как леко засмукваш вратлето ми. И се насочваш към ухото, изпращайки електрически импулси по цялото ми тяло.

Усещаш ли как се извивам? Как ти и аз вече се движим в един ритъм?Знаеш че са минали часове, а сякаш преди минути сме се вплели един в друг. И сякаш се откриваме един друг голи и истински, свалили маските за първи път.Усещам зъбите ти.Леко гризваш рамото ми. Повдигам главата ти. Държа я с две ръце. И се взирам дълбоко в очите, където виждам своя образ. Виждам се мъничка и гола, с дефекти и страхове, но желана въпреки тях.
Притеглям те.Целувам те и потъвам в устните, също както потънах в очите преди малко. Искам да открадна дъха ти, да го скрия в себе си и да те запазя такъв. Чист. Страстен. Обикновен. Уникален. Мой. Сега. И завинаги.


Няма коментари: