понеделник, 31 август 2009 г.

Проникване


Проникването на труднодостъпни места е част от митологията на любимите мъжки занимания. Eдни мечтаят да влязат с булдозер в тракийска гробница, други - на КУРилските острови, а аз да проникна в КУРникова. Дори когато в тъмни доби прескачаме оградата на някоя млада вдовица, това може да мине за пример на стремлението ни към инвазия на непознат терен.Помисли добре, това не са шантави мечти.

Така горещ е този ден, треперя...
Звъня. Ти вдигаш: глас на непозната...
Аз вече знам къде да те намеря,
Докосвам те със страст неосъзната.

...Така горещ е този ден, аз стена,
А тялото ми страда във изгнание…
Разкъсваш ме, пулсира всяка вена – 
Изгарям от болезнено желание!

Така горещ е този ден, припадам
И топлите вълни обливат ме изцяло...
...Познавам твоя сладък вкус, познавам 
Илюзията, че блудствам с твоето тяло.


Проникваш ли, проникваш ли вече ???


Няма коментари: